Lemster og forkjøla☺️

I dag er faktisk formen ganske skral! Jeg har vondt i muskler som tydeligvis fikk kjørt seg på trening i går , pluss at jeg er forkjøla og tett i pappen! Men pyttsann det går så fint så! Jeg har sløvet under dyna helt til nå, så jeg lider ingen nød! Søndag formiddag er til for å slappe av, og ikke stresse med noenting! 

Jeg har ikke de helt store planene i dag! Skal bli godt med en god middag, og ellers blir det rolig her hjemme! Min kjære har litt han skal ordne før ny jobbuke! Jeg får jobbe litt med foredraget mitt i ettermiddag! I går skulle jeg endelig se etter bilder, men fant egentlig ikke det jeg lette etter! Så vi får se hva det blir til!

Håper dere får en rolig og fin søndag! Ta godt vare på hverandre, og vær rause! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg