Radioportrett av lille meg!!

Det skjer helt underlige ting for tiden! I dag har jeg fått en hyggelig telefon av Ruth Einervoll Nilsen. Hun går på journalistutdanning i Oslo andre året. Hun har en jobb i studentradioen i Oslo. Hun kjente til min blogg og var fascinert over min historie, og mitt foretak. Hun ønsket å få lage et radioportrett av meg! Det er helt surrealistisk for meg! Hun kommer hit til Mandal på torsdag formiddag , og skal følge meg hele dagen! Hun skal prate med meg underveis i forberedelsene til min det som foredragsholder! Hun skal være tilstede under foredraget, og ta opp deler av det til portrettet! 

Jeg skal altså ha med meg en hyggelig radiojournalist gjennom dagen! Det er så utrolig merkelig følelse, men jeg må innrømme at det er litt stas! Hun ville så gjerne formidle min historie videre, og det setter jeg stor pris på! Torsdag blir uten tvil en rar dag! Det blir masse følelser, og sommerfugler som vil fly! Der skjer så mye spennende for tiden. Men hverdagen her hjemme er likevel sår og hard. Så beina er godt plantet på jorda. Portrettet vil bli publisert i midten av september! Jeg informerer senere om tidspunktet! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg