Så er dagen her!

I dag er det uten tvil en spesiell sag i livet mitt! Jeg skal holde mitt aller første foredrag her i Mandal! Jeg håper det blir mange flere rundt omkring! Jeg nå ærlig innrømme at nå er jeg både spent og nervøs ! Jeg gruer meg ikke, men jeg kjenner at spenningsnivået i meg har økt veldig i løpet av natten! Passer derfor fint med terapi nå på morgenen ! 

Så skal jeg hente radiojournalist Ruth dom skal følge meg resten av dagen for å lage et radioportrett av meg! Det er en merkelig følelse! Jeg håper det går bra, og at dagen flyr fort avsted! Jeg er klar for å komme i gang, og det blir spennende å se hvordan publikum reagerer, og om jeg treffer med min historie ! 

I løpet av dagen blir det trening, frisør og lydsjekk ! Nå kaster jeg meg ut i det! Send meg gode tanker ! Tusen takk til alle som sender meg gode ord!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg