Kontrollfriken i meg sliter…

Jeg er en skikkelig kontrollfrik! Jeg er nødt til å ha struktur og forutsigbarhet rundt meg! Jeg planlegger alt i god tid, og ligger som regel lenge foran alle andre i planlegging og tenking! Både jeg og barna trenger å ha det slik! Og det kan være både vanskelig og slitsomt i perioder! Men når man lever med Post Traumatisk Stress Lidelse, så er det dette som trengs for å ha det best mulig! 

Nå sliter jeg, og har en stor klump i magen! Neste uke er full av ett opplegg som jeg ikke har kontroll over! Kontrollen ligger hos andre enn meg! Og jeg har takket ja til å delta! Så nå er nervene og usikkerheten på plass! Jeg både gleder og gruer meg! Men det blir bra! Jeg må bare komme i gang!

Noen ganger må man bare la andre få ta styringen litt! Senke skuldrene, og bare ta imot det som kommer!  La meg selv hvile, og ha tro på at alt sammen ordner seg på en god måte! Det skal jeg få øve på hele neste uke! Det blir en spennende test!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg