Å bli møtt med forståelse !

I dag har jeg møtt flotte mennesker! Mennesker som møter oss med genuin forståelse og empati! Mennesker som vil hjelpe oss videre på reisen gjennom livet! De ønsker å gi oss gode minner! Flott vær og kjekke folk er en Fon kombinasjon! Merker allerede nå at bloggen nok ikke kommer først denne uken! Men litt blir det nok at jeg skriver!

Dagen har vært full av nye inntrykk! Det er både kjekt, skummelt og gøy! Det er nye opplevelser på rad og rekke! Satser på at det blir en fin uke! Hodet mitt er ganske tomt akkurat nå! Jeg trenger mat, og litt tid til å sortere alt som skjer rundt meg! Men jeg har det fint!

1 kommentar
    1. Hei!
      Jeg ville bare legge igjen en liten kommentar til deg her å takk for mye fint lesestoff her inne. Jeg er selv blogger og blogger om alt mellom himmel og jord
      ☺ Ta en tur innom en gang da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg