Starter dagen med røde øyne…

Ansiktet mitt ser ut som om noen har kjørt over meg! Øynene er røde fortsatt, og jeg føler meg sliten! Jeg skal ærlig innrømme at jeg gruer meg litt til hva dagen bringer av følelser! I går var en usedvanlig tung dag, men håper det går bedre måne dag! Søvnen har vært så som så, med masse drømmer! Jeg har våknet mange ganger! 

Livet er brutalt og tøft noen ganger! Men man må forsøke å stå i det vonde! Bare da kommer man noen steg videre i prosessen! Men fy fader det er umenneskelig tøft i perioder! Jeg håper at vi kommer videre fra disse dagene med viktige redskap til resten av livet! Men mine følelser får virkelig kjørt seg! Tusen takk for alle gode ord og tanker ! De er med på å holde meg oppe akkurat nå! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg