Så utrolig sterke følelser

Følelser er harde! Følelser er brutale! Tårene kommer selv når der burde vært helt tomt! Sterke inntrykk hele dagen setter dype spor ! Mange tanker som må bearbeides! Det er fryktelig tungt å delta her vi er nå, men jeg har som mål å fullføre! En dag om gangen, steg for steg!

Jeg deler litt, men mye holder jeg for meg selv! Alle gode tanker som sendes vår vei kommer godt med i disse dagene ! Jeg har masse følelser som lager utfordringer nå, og det er svært krevende å håndtere dem! Samtidig møter man sterke og flotte mennesker som setter dype spor! Jeg føler meg ofte alene i alt det vonde , så takk for alle gode ord!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg