Livets realiteter er beintøffe!

I dag har jeg fortalt min historie atter en gang! Jeg har brettet ut detaljer fra mitt liv som ikke kommer her på bloggen ! Jeg har lagt alt på bordet, tårene har trillet, det har vært sårt, vondt og utrolig hjerteskjærende å jobbe seg gjennom dagen! Men utrolig nok så har jeg klart det! Jeg har gjennomført dag 2! Jeg er stolt over å klare det, og må hente nye krefter til i morgen!

Når man deler det aller såreste med andre, så kan det være skummelt! Men i dag har jeg sittet med mennesker som har opplevd lignende i sitt liv, og som klarer å sette seg inn i hva du føler og tenker! Det har vært utrolig sterkt å dele livene med hverandre på denne måten! Jeg er utslitt nå! Det skal bli godt å hvile seg! Jeg trenger å koble ut! God natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg