Det bikket litt over….

I dag kom alt på en gang! Tårer, sinne,hat,traumer,raseri, motløshet og tristhet! Alle følelsene bikket over kanten, og jeg kollapset rått og brutalt! Heldigvis ble det bedre da jeg fikk en pause nede på stranden med utsikt over havet, og vind som tørket tårene bort! Jeg klarte på mirakuløst vis å lappe meg sammen igjen!  Gud vet hvordan jeg skal komme meg gjennom uka, men jeg skal gjennomføre dette nå! Etter regn kommer sol! Etter tårer kommer smil! Etter motløshet kommer håp! 

Jeg vet at bloggen er trist disse dagene! Men jeg er ærlig! Dere får tåle det, eller la være! Akkurat nå trenger jeg all styrke jeg kan få!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg