Når det blir et pusterom å fange krabbe !

I dag har jeg fanget krabber! Jeg har til og med holdt min aller første krabbe! Utrolig hva jeg fikk ut av følelser da jeg fikk panikk og ordene haglet mens jeg forsøkte å holde denne krabben! En time på stranden med krabbefiskekonkurranse har ukas pusterom Og lyspunkt! Men lunta mi er fryktelig kort, og jeg ble skikkelig sint da vi måtte avslutte! For jeg orker ikke mer terapi! Jeg har hatt to sammenbrudd bare iløpet av formiddagen, og jeg forsøker å puste litt nå! Nå skal jeg ta meg en lang dusj! Så må jeg finne krefter til å komme gjennom kveldens utfordringer! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg