Fra fortvilet til sint!

I flere dager har jeg vært dypt fortvilet! Jeg har slitt med gamle traumer, og blitt reaktivert på grunn av terapi! Men nå er jeg kommet til stadiet hvor jeg er sint! Sint på alt som har skjedd! Sint fordi alt det vonde kommer frem igjen! Sint fordi jeg føler meg maktesløs! Sint fordi jeg gikk inn i et opplegg som viste seg å være veldig annerledes enn forventet!

Det er ikke bra å gå rundt å være sint! Men det er hakket bedre enn å være dypt fortvilet! Å være sint gjør meg i stand til å klare mere! Det skal bli godt å komme seg hjem i morgen, og få ting på avstand igjen! Få normale rutiner tilbake! Vår egen hverdag er best!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg