Hjemme på sofaen…

Så var vi endelig hjemme igjen! Jeg har pakket ut, og så har jeg havnet på sofaen under pleddet! Jeg er desverre fryktelig sliten, og tårene triller rett som det er! Uken har vært en utrolig stor påkjenning , og batteriet føles rimelig tomt! Det var godt å komme hjem igjen til eget hus, do og sofa! Gleder meg til å sove i egen seng i natt! Vi fikk sagt farvel til våre nye venner, og dro tidlig hjemover! I kveld blir det stille og rolig her hjemme, og taco og TV !

Denne uken har desverre satt meg tilbake noen hakk. Jeg har måtte deale med følelser og traumer! Det var mye hardere enn beregnet! Jeg ble fullstendig tatt på senga. Jeg gledet meg til lek og moro. Isteden ble det masse følelser og terapi. Nå må jeg finne frem verktøyene som jeg har brukt tidligere for å bli stabil og bedre. Jeg må ut i naturen, frisk luft og trening, samt terapi med terapauter her hjemme i Mandal. Tilbake i trygge og gode rammer i hverdagen vår! 

Heldigvis vet jeg hva som hjelper. Men jeg må finne kreftene til å komme i gang. Nok en gang må jeg kjempe meg tilbake igjen! Jeg skal klare det, og tusen takk for alle som støtter opp på veien dit!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg