Klar for hverdagen!

I ettermiddag har jeg fått slappet godt av! Jeg har hvilt kropp og sjel! Det har vært nødvendig og godt! Jeg har også fått hjelp til å organisere og planlegge uken som kommer! Barna skal på ulike aktiviteter, og jeg skal kombinere friluft og trening, med rolige dager og påfyll av energi! Sakte men sikkert skal jeg bli sterkere i meg selv igjen! Med ett godt nettverk rundt oss, skal det gå fremover! Jeg merker at jeg trenger tid til å komme i samme modus som før, men er sikker på at jeg skal komme dit! Jeg gleder meg til å komme i gang med hverdagen her hjemme! Treffe igjen trener og treningsgruppene som jeg deltar i! Pusle med litt blogg og foredrag innimellom ! Få litt terapi underveis i uken! Alt hjelper meg videre i prosessen ! Jeg er så takknemlig for at min kjære mann hjelper meg, og han har tatt ansvar i helgen slik at jeg fikk hvile! Vi hjelper hverandre! Kvelden skal nytes på sofaen! Håper dere alle sammen får en flott kveld! Skap gode øyeblikk med de du er glad i! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg