Deilig å komme i gang!

Sjelden har jeg gledet meg mer over å få begynne på en ny uke! En uke hvor jeg har kontroll og styring selv! Jeg har allerede rukket å få guttene på skolen, og vært avgårde på første avtale. Nå er jeg hjemme, har skiftet til treningstøy og gleder meg veldig til PT time med verdens beste Irene Skuland Reilev! Skal bli hardt, men godt å få trent igjen! Så har jeg en liten avtale til før minstemann kommer hjem fra skolen! Jeg kjenner at jeg er litt sliten innimellom , så jeg lover å ta det med ro!

Det er deilig å være hjemme i egen stue, og egen hverdag! Godt å kunne styre alt man skal helt selv. Ukeplanen er lagt, og guttene får gjort masse kjekt gjennom uken. Jeg skal kombinere hvile, trening og bittelitt jobb. Men aller mest skal jeg stabilisere meg selv. Finne tryggheten igjen i meg selv og omgivelsene. Prate med mennesker som jeg er trygg på, og som hjelper meg videre i hverdagen!  Jeg har erkjent for meg selv at å ha kontroll er kjempeviktig for meg. Jeg trenger det for å ha gode dager. Heldigvis er jeg sterk og sta nok til å klare meg videre i livet. For jeg har masse godt rundt meg. 

Jeg håper dere alle sammen får en god start på uken! Ta godt vare på hverandre, og gi hverandre trygghet i hverdagen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg