Utrolig godt med trening🏃💪

Endelig fikk jeg brukt kroppen ordentlig! Fantastisk å bli møtt med en god og varm klem, få ut noen tårer, og så komme seg i gang med trening! Gåtur, løpetur og styrkeøvelser! Få ut stim og følelser fra kropp og sjel! Jeg fikk jogget litt i dag, og det var tungt men herlig på samme tid ! Svetten silte, pusten av tung, men styrken og kraften i meg var på plass! Nå føler jeg meg mye bedre i stand til å takle resten av dagen! 

Og veldig fint når minstemann fikk følge kompis med hjem, og eldsteprinsen skal på kjekke aktiviteter i ettermiddag! Da får alle en god start på uken her hjemme ! Jeg har lært masse om meg selv de siste dagene! Verdifull erfaring i forhold til hva jeg takler, og hva jeg ikke takler! Viktigheten av struktur og kontroll for min egen del! Alt ble veldig sårbart og synlig! Hvilke hatter jeg vanligvis tar på meg i de ulike settingene! Alt som jeg forsøker å skjule/kamuflere ved å være sterk og modig! Våge å vise mine sårbare sider! Ikke bestandig være verdens tøffeste dame! Men bare være Wenche❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg