Dagen har flydd avsted!

I dag har jeg vært oppslukt i firmaet mitt hele dagen! Jeg har søkt etter relevante personer, organisasjoner, kommuneledere! Jeg har sendt masse e-poster ! Her må det markedsføres! Skriv gjerne tips til meg i kommentarfeltet eller Facebook! Send gjerne epost til [email protected] dersom du vil hjelpe meh videre! Timene fløy avgårde! 

Og så glad for at jeg jobber hjemmefra! Da kunne jeg snu meg rundt når jeg måtte dra avgårde! Utrolig godt å kunne fokusere på jobben min innimellom alt annet! Håper dere også har en fin dag! Nå er jeg sliten, så da fortjener jeg en hvil på sofaen for første gang i dag!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg