Ny dag med nye muligheter!

Først av alt må jeg få takke dere for fantastisk respons på gårsdagens innlegg angående WeLG Foredrag! Tusen takk til alle dere som har delt innlegget! Veldig kjekt å se at dere engasjerer dere på mine vegne! Gleder meg veldig til å jobbe videre med firmaet mitt!

Her er dagen i full gang! Nå blir det trening, så møte, litt fritid før terapi og trommeøvelse på minstemann i ettermiddag! Nok å henge fingrene i rett og slett! Håper på nok en fin dag! Blir nok litt jobbing med firmaet innimellom her hjemme! 

Jeg ønsker dere alle sammen en flott onsdag! Ta godt vare på hverandre, og vær rause!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg