Kontroll gir meg kreftene tilbake!

Å komme hjem til hverdagen har vært utrolig deilig! Jeg har fortsatt tunge og tøffe øyeblikk i løpet av dagen, men jeg kjenner at kreftene er sakte på vei tilbake til meg!  Så lenge jeg har kontroll på dagen, så går det greit! Men kjenner at det fort blir tøft når der skjer uforutsette hendelser. Da kommer frustrasjonen og tårene raskt. Så nå gjelder det å gjøre de riktige tingene fremover ! Jeg har gjennomført en flott trening i Furulunden i nydelig vær i morges! Selv om det er tungt, så gjør det vanvittig godt for kropp og sjel! Dagene går i å følge opp barn og eget firma . 

Kontroll er viktig for meg. Men samtidig må jeg innrømme at det kan ta litt overhånd noen ganger. Jeg må trene på å leve i nuet! Akkurat nå må jeg være i en stabiliseringsfase etter forrige ukes sammenbrudd. Da er kontroll kjempeviktig. Men etterhvert må jeg pushe meg utav komfortsonen jevnt og trutt. Være litt impulsiv, og åpen for nye ideer. Med trygge rammer rundt, så vil det gå bra! Jeg er veldig motivert for å klatre opp igjen de trinnene jeg falt ned forrige uke. 

Det er deilig å vite at vi får nye muligheter så lenge man er åpen for å se dem! Jeg har tatt mange valg de siste årene. Noen har vært trygge valg. Noen har vært mer uforutsigbart! Alle valgene har ført meg dit jeg er i dag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg