Hva må til for å bli trygg??

Livet mitt har vært en humpete reise! Mange år ble fylt med uro og vanskelig privatliv! Altfor mye vondt har kommet min vei underveis i livet! Jeg er så heldig som har fått en ny sjanse, og fått startet på nytt her i Mandal! Det er jeg utrolig takknemlig for, og det er det beste som kunne skje i livet mitt!

Dessverre så sliter jeg med de traumene som jeg har opplevd! Jeg får profesjonell hjelp, og det er jeg glad for! Jeg skulle likevel ønsket av hele mitt hjerte at jeg kunne blitt helt ferdig med fortiden! Fått lagt et ordentlig lokk på det, og bare kost meg med alt det trygge rundt meg! Men slik opererer ikke hjernen! Ihvertfall ikke så lenge jeg stadig må kjempe! Kjempe for ro, trygghet og stabilitet for hele familien! Det er verd å kjempe for!

En dag skal jeg kunne legge det bort, og slippe alt dette styret! En dag skal ting roe seg helt ned, og livet blir lettere ! Det er jeg nødt til å tro på! Takk og lov at jeg har verdens beste ektemann, og jeg elsker ham og barna! Det gir meg tro på en trygg og god fremtid!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg