Morgenstund ❤️❤️

En ny og ubrukt dag ligger foran oss! Hvordan vil du bruke fin dag? Blir det bare stress og kav? Eller har du mulighet til å nyte noen øyeblikk innimellom alt som skjer?? Jeg er glad for å kunne glede meg over de små tingene i hverdagen! Solen er i ferd med å vise seg ordentlig, og det blir en vakker dag! 

Hver dag er fylt med nye utfordringer! Hver og en av oss møter på gode og vonde dager! Men jeg håper av hele mitt hjerte at du har flest av de gode dagene !  Ta godt vare på de gode minnene som lages på gode dager! Legg dem i din minnebok, og ta dem frem på de vonde dagene ! Da ser du at der er håp for bedre tider! 

Jeg ønsker dere alle sammen en flott dag! En dag for hode minner, og nære bekjentskap ! Vis godhet mot din neste, og strekk gjerne ut en hånd! Kanskje det er det som skal til for at et annet menneske å får en fin dag til sin minnebok! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg