Nå må jeg by på meg selv!

For øyeblikket jobber jeg iherdig med å forsøke å markedsføre WeLG Foredrag. Jeg sitter hjemme med to tomme hender, og internett er min beste venn i dette arbeidet! Jeg forsøker å komme i kontakt med mennesker og organisasjoner. Og nå merker jeg at jeg virkelig må gå ut av komfortsonen, og by på meg selv! Jeg hopper ut i den store verden, og sender eposter og meldinger til ulike instanser. Jeg har til og med vært vågal nok til å kontakte ulike magasiner og redaksjoner. For jeg ønsker virkelig å nå ut! Og da kan jeg ikke hjemme meg bort her i huset mitt! Jeg må ut til Dere som venter på meg og min historie!

Det er helt uvirkelig at jeg faktisk tørr å gjøre dette! At jeg faktisk sender ut informasjon og tips om meg selv og min historie. Jeg har kommet langt, og jeg er superstolt over egen innsats! Jeg elsker å jobbe med dette, og det gir meg verdifull tid bare som Wenche. Et pusterom fra alt annet som opptar meg i hverdagen! Jeg føler meg konstruktiv og oppegående! Jeg får brukt mine kvalifikasjoner som selger. Men veldig rart at det er akkurat MEG jeg forsøker å selge inn! Noen vil nok mene at jeg er helt crazy, men det får bare stå sin prøve! Jeg har bestemt meg for å hjelpe andre, og da går jeg inn med hud og hår! Heldigvis har jeg allikevel fokus på å skjerme det aller næreste i livet !

Send meg gjerne tips om hvem jeg bør kontakte! Kjempefint dersom Du hjelper meg videre! Kanskje Dere ser nye veier for meg! Takknemlig for alle som hjelper meg videre! Jeg er stolt over meg selv, og hva jeg faktisk får til! Det er stas!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg