Hjemme!!

Da var vi kommet oss vel hjem alle fire! Vi koste oss i bursdag, fikk masse god mat og godt drøs med familien min! Veldig kjekt med flott vær, og kunne sitte ute på terrassen midt i september! Sol og god temperatur, så vi valgte å spise utendørs! Vi dro hjemover i firetiden, og hjemturen gikk fint! Nå har vi fått pakket ut, og roen senker seg i huset! Fantastisk deilig å komme hjem igjen! Jeg blir så glad til sinns når vi vender turen hjem igjen hit! Det er her som virkelig er blitt hjemmet mitt!

Resten av kvelden skal brukes til å slappe godt av! Litt klesvask, men ellers tar jeg det rolig! I morgen begynner en ny uke! Håper på en god uke for oss alle fire! Jeg har litt av hvert på programmet i uken som kommer! Trening tre ganger i løpet av uken, og diverse avtaler! Jeg håper at dere alle sammen får en flott kveld! Kos dere sammen med de dere er glad i! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg