Effektiv mandags morgen!

Så er uken i full gang! Jeg har fått begge prinsene på skolen, kledd meg i treningstøy, vært på mathandel for uken, og nå er det frokost! Så er det møte kl 09.30, og deretter PT time med Irene Skuland Reilev! Så blir det dusj og lunsj, før barna kommer hjem , og det blir lekser og middag ! I ettermiddag skal barna på sine aktiviteter, så denne dagen kommer til å fly avsted! Heldigvis er formen ganske bra etter en god natt ! Heldigvis så er ikke alle dager like travle som denne! Så det blir tid til litt hvile også! Denne uken må også hybelkaninene fjérnes! Så jeg har litt av hvert på programmet i dagene som kommer!

Jeg håper at Dere alle sammen får en flott uke! Husk å kombinere innsats og hvile! Legg inn tid til en liten  tur eller treningsøkt i løpet av uken! Det skal ihvertfall jeg gjøre! Hodet mitt jobber med masse tungt stoff i perioder, så da er det viktig å få beveget seg litt! Jeg har planlagt minst tre økter denne uken også! Vær gode mot hverandre, og vær rause! Ønsker dere en flott mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg