Takknemlig for gode hjelpere!

Det er utrolig godt å kunne få hjelp i hverdagen når man behøver det! Jeg er så takknemlig for at jeg har flotte mennesker som ønsker mine barn velkommen inn i deres hjem en ettermiddag i ny og ne når jeg ikke rekker hjem. Det er godt å kunne sende en sms, og få hjelp dersom de har muligheten til det! Det setter jeg stor pris på! Å oppleve varme og støtte fra andre i nærmiljøet er til stor hjelp for meg og ungene. I morgen skal jeg i et viktig møte i Kristiansand, og rekker ikke hjem før minstemann kommer fra skolen. Da er det så flott at han får bli med hjem til en kompis etter skoletid i noen timer. De får det kjekt sammen, og jeg trenger ikke være engstelig.

Min åpenhet gjør at jeg opplever støtte og varme fra andre. Det er sterkt og godt å oppleve! Jeg har ikke blitt så veldig godt kjent med så mange, men opplever likevel at folk stiller opp når de skjønner hvordan vi lever vår hverdag! Jeg er glad for at dere finnes der ute! Tusen hjertelig takk! Forespørsler til barna, noen fine ord på sms, en god klem og drøs er gull verdt for meg! Små ting som virkelig gjør en forskjell når livet iblant er veldig vanskelig! Jeg bor i en deilig by, og jeg er så glad for at vi valgte å flytte hit! Jeg har ikke angret ett eneste sekund!

Takk til alle som viser oss støtte! Takk for alle gode tanker! Dagene går opp og ned, men vi kommer oss videre sakte men sikkert! En dag om gangen for oss alle sammen!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg