Jeg ville ikke stå opp….

Denne morgenen har jeg det ikke så bra! Kvelden i går ble så altfor tøff! Men en ny dag kommer om man vil eller ikke! Og jeg er nødt til å stå så stødig som jeg kan! I tillegg må jeg til Kristiansand på et viktig møte i formiddag! Akkurat nå så aner jeg ikke hvordan det kommer til å gå! Men jeg er på beina, og forsøker då godt jeg kan å fungere!

Noen ganger er livet så brutalt! Jeg kjenner i kropp og sjel at det tærer på meg! Men jeg må komme gjennom det uannsett! Håper dere har en bedre morgen enn meg! Ønsker dere alt godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg