Jeg har vært i skogen!!

I ettermiddag har jeg for første gang vært på tur i skogen her på Frøysland! Jeg fikk gå i ulendt terreng, på merkede stier midt inni skogen! Det var så underlig stille, og man hørte fuglene inni busker og trær! Utrolig deilig å komme seg ut rett i nærheten av huset vårt, og finne flotte turløyper som jeg kan benytte meg av! Og midt i løypa kom der også en solid motbakke som fikk pulsen skikkelig opp! Jeg var utrolig svett etterpå, og merker godt at jeg virkelig fikk brukt kroppen godt i løpet av turen! Jeg er så glad for at jeg klarte å komme meg ut i løpet av denne dagen! Det var på tide med en solid dusj etterpå. Fleece genseren var totalt gjennomvåt av svette! Så nå kan jeg fint komme meg på tur uten å måtte bruke bilen først! Jeg er så fornøyd, og gleder meg til å vise treneren min rundt i løypa i skogen!

Så til noe helt annet. Jeg har fått hint om at flere synes min blogg er for tung og trist. Jeg forstår at dere kan tenke sånn, og at flere tror at jeg ikke kommer meg videre fra gammel dritt. Saken er at der er mye som skjer i livet mitt for tiden som jeg ikke kan eller vil skrive om her. Og det henger sammen med fortiden. Jeg har min blogg som en del av min terapi og hjelp for å komme gjennom livet. Og jeg har tatt et valg på å være ærlig. Jeg kommer ikke til å poste innlegg som ikke har rot i min virkelighet. Jeg kommer ikke til å beskrive livet mitt annerledes enn slik det faktisk er akkurat for øyeblikket. Å late som at alt er så kjempefint når det slettes ikke er det, det gjør jeg ikke. En slik blogg vil ikke jeg ha. Men jeg kan love dere alle sammen en ting! Det er ingen som ønsker mer enn meg at livet mitt skal bli lysere! Og tro meg, det gleder jeg meg til å kunne dele med dere alle sammen! Reisen dit kommer dessverre til å kunne bli ganske lang. Men jeg skal ta dere med på oppturene som kommer underveis!

Akkurat nå handler det om å stabilisere hele familien, og komme oss gjennom dagene så godt som overhodet mulig. Da trenger jeg en ventil. Bloggen min er en slik ventil! Jeg håper at Dere ikke mister motet om bedre tider, og at Dere kan hjelpe meg til å holde motet oppe gjennom denne vanskelige perioden i livet vårt! Håper Dere alle sammen får en flott lørdagskveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg