Tettpakket timeplan!

Jeg gikk akkurat gjennom ukeplanen min! Og det var mange punkter på den! Fant ut det var best å konsentrere seg om kun en dag om gangen! Men mye på planlegges og organiseres! Viktige møter popper stadig opp, og de krever masse energi og følelser blir aktivert! Jeg må holde hodet klart, og ha en skarp tunge! Klare beskjeder må gis, og meninger må få komme ut! I hodet mitt jobbes der for fullt! Jeg føler meg nødt til å få blåst ut skikkelig, før jeg kan forsøke å fortsette samarbeid! 

Jeg er sykemeldt, men det føles iblant som at jeg jobber fulltid og vel så det! Jeg har det travelt, og må innimellom huske å puste med magen! Jeg kaster meg på sofaen i ledige minutter! Jeg håper det blir bedre med tiden! Ukene flyr ihvertfall avsted! Håper på en rolig kveld her hjemme nå i dag! Ønsker dere alle en riktig god kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg