Skjerf, pledd og sofa…

Etter ett to timers møte med mye følelser i sving, var det ubeskrivelig godt å komme seg hjem. Lettere til sinns, og glad for å ha fått rensket opp i litt av hvert som trykket meg ned! Jeg har fått spist, og frysepinnen som jeg er, har funnet frem et godt skjerf og funnet pleddet på sofaen. Ute herjer høstværet, regn og vind! Så digg å kose meg på sofaen mens regnet herjer utenfor.  I kveld skal batteriene lades til en svært hektisk og tøff onsdag. Så derfor koser jeg meg i kveld, og satser på en rolig kveld med reprise på Hver Gang Vi Møtes på Tv2sumo. Da har jeg det helt fint. Jeg ønsker dere alle sammen en flott kveld! Takk for at dere følger meg her i gode og vonde stunder!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg