Havet gir energi !

Akkurat nå har jeg kjørt ut på Piren! Jeg sitter i bilen, og ser utover havet! Her finner jeg ro! Her finner jeg energi! Her finner jeg de kreftene som behøves for å gjennomføre møte nr 3 i dag! Jeg har kommet meg helskinnet gjennom dagen så langt! Men jeg har fått ny informasjon som gjorde vondt i hjertet! Så jeg hadde behov for noen minutter ved sjøen! La bølgene ta med seg det vonde! Forsøke å fatte mot til neste dyst! 

Takk og pris for at jeg er sta og sterk! Takk for alle gode tanker, de hjelper meg veldig! Nå skal jeg gå ut, og kjenne vinden i ansiktet mitt! Så er jeg klar!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg