Monopol og taco!

For en herlig fredags ettermiddag og kveld! Jeg har kost meg med Monopol spilling med begge prinsene en lang stund nå i ettermiddag! Stor stemning rundt bordet, og vi koste oss veldig! Faktisk så ble det mamma som vant til slutt! Så deilig med slike stunder sammen! Min kjære mann kom hjem, og vi fikk handlet inn mat. Nå har vi kost oss med taco, og roen har senket seg! Været har vært veldig skiftende i dag! Men jeg har likevel følt at dagen har vært fin! Jeg håper at dere alle sammen har en god kveld! Jeg skal virkelig nyte kvelden! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg