Alenetid ….

I dag fikk jeg plutselig noen timer helt alene. Jeg måtte ta meg en kjøretur til Sørlandsparken for å hente en ny PC til eldstemann. Deilig å kjøre avgårde alene, brus i koppen og kindersjokolade som niste. Musikk etter eget ønske ble det også! Det er ikke så mye som må til for at det blir et avbrekk. Og jeg koste meg på biltur! Jeg fikk god tid til å tenke over litt av hvert! Men det var veldig masse trafikk, så det var viktig å følge med! Når jeg kom hjem, fikk vi spist litt. Ungene er ute, og min kjære jobber utenfor. Så nå slapper jeg av på sofaen. Deilig å kunne slappe litt av på en lørdag! Om en stund blir det en tur på matbutikken, og så har ungene bestillt hjemmelaget pizza til lørdagskos! 

Gi deg selv noen få pusterom innimellom alt annet som skjer. Nyt de få minuttene som su har mulighet til å gi deg selv! Så er man klar til å yte mer etterpå! Fortsatt god lørdag ønsker jeg dere alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg