Oppsummering uke 39 fysisk aktivitet 💪🏃

Som dere vet så må jeg trene for å håndtere min psykiske og fysiske helsesituasjon! Det hender i blant at motivasjonen er litt dårlig! Men jeg er flink til å gjøre det dersom jeg får litt pushing! Så derfor har jeg nå tenkt å publisere ett innlegg hver søndag hvor jeg åpent og ærlig oppsummerer ukens treningsøkter! Så håper jeg at dere vil være med og heie meg videre! Jeg trenger å vite at dere er med meg fremover! 

Første treningsøkt denne uken var PT time med Irene Skuland Reilev i Furulunden på mandag! Deilig å starte treningsuken med en slik avtale! Da kommer man godt i gang! Vi gikk en rask tur, og så hadde vi styrkeøvelser ved Lysthuset! Jeg slet litt med krampetendenser i leggene underveis! Men fikk gjennomført en bra økt!

Ukens andre treningsøkt var treningstur alene i Furulunden tirsdag morgen! Rask gange i 5 km! Deilig start på dagen, og fikk opp god fart!

Tredje økt denne uken var torsdag formiddag med Revmatikerforening og Irene Skuland Reilev! Vi hadde annehver styrke og kondisjon! Jeg fikk dessverre trøbbel med kroppen denne økten, men fullførte i litt roligere tempo enn vanlig!

I dag har jeg gjennomført ukens fjerde økt med en hard treningstur i Furulunden  6 km rask gange!Det var veldig deilig, og jeg ble god og svett! I tillegg til disse øktene fikk jeg trent armene mine med bæring av ved på fredag !  Jeg er godt fornøyd med egen innsats, og tar nå et velfortjent boblebad😜😜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg