Blogget i 6 mnd😍😍

Tenk at det allerede er over 6 måneder siden jeg startet bloggen min! Jeg hadde ikke trodd at den skulle bli så viktig for meg! Lite ante jeg hvordan bloggen kom til å forandre min egen oppfatning av meg selv og livet! Jeg var ikke klar over at jeg hadde så mye som måtte ut til verden! Bloggen har virkelig blitt godt mottatt, og jeg har passert 80 000 visninger på bloggen min! Det er helt utrolig! Tusen takk til hver enkelt leser! 

Bloggen er blitt en viktig del av min terapi på veien fremover i livet! Jeg skriver til tider veldig nært og deler min smerte med dere! Men jeg deler også gleder og gode øyeblikk! Bloggen kommer til å være med meg i lang tid fremover! Jeg elsker å skrive! Jeg liker å få ut tankene mine til flere! Takk for alle gode ønsker og kommentarer som dere gir meg her og på Facebook! 

Jeg håper dere blir med meg videre her på bloggen min! Det blir spennende å se hva som skjer fremover! Jeg gleder meg til å leve livet! Jeg håper på gode øyeblikk, og at familien min har det bra! Det blir en spennende reise, og du er velkommen til å følge meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg