Spennende å bygge seg nettverk!

I formiddag har jeg vært i møte. Jeg jobber nå aktivt for å bygge meg ett nettverk. Ett nettverk hvor jeg kan bli kjent med mennesker som kan være et positivt bidrag inn i mitt liv. Jeg forsøker å bli kjent med mennesker som kan hjelpe WeLG Foredrag videre. Jeg må komme i kontakt med personer i ulike organisasjoner, og kommuner. Det tar tid, men kjekt å være i gang med den prosessen. Jeg skal i nytt møte på torsdag, og det blir spennende for meg! Jeg er så spent på hva fremtiden vil bringe av nye bekjentskap og jobbmuligheter. Den jobben som gjøres nå, er kjempeviktig. Det er nå jeg legger grunnlaget for min bedrift. Hva skal til for å lykkes? Hva må jeg prioritere? Hvem skal jeg kontakte? 

Heldigvis får jeg litt drahjelp. Det er fint når andre setter meg i kontakt med viktige personer. Slik kan man hjelpe hverandre videre i livet! Jeg satser på en god høst og vinter med nettverksbygging! Jeg håper på flere oppdrag! Ta svært gjerne kontakt dersom du ønsker å bli bedre kjent med meg! Send meg gjerne en epost til [email protected]. Jeg har et brennende ønske om å få prate til mennesker. Få gi dere min historie, og ett innblikk i hvilke verktøy jeg har brukt for å komme seg videre i livet! Det vil kanskje ta endel tid å komme inn på markedet, men jeg skal gjøre mitt ytterste for å klare det! 

Å jobbe med WeLG Foredrag gjør meg glad og stolt. Det hjelper meg videre i livet mitt. Det viser meg at jeg er på rett vei. Jeg har kommet langt i prosessen. Jeg har forsonet meg med mye av min fortid, og er klar til å dele den. Jeg vil snu alt det vonde til å bli noe konstruktivt! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg