Strikke kafé og terapi 😍

Dagen er i ferd med å komme i gang her i huset ! Det merkes godt at barna har høstferie, og det er rolige morgener! Jeg får da også mulighet til å ligge litt lenger enn vanlig! Det er deilig! I formiddag skal jeg på strikke kafé på Stedet aktivitetssenter! Hver tirsdag formiddag kl 11-13 møtes alle som vil til prat og sosialt samvær! Senere i dag skal jeg ha ukens terapitime! Det er alltid godt å få gjort det! 

Veldig kjekt å se responsen på mitt innlegg i går angående selvbilde og klær!  Akkurat nå forsøker jeg å overbevise meg selv om at det er greit å ta på skjørt eller kjole i dag! Vi får se hva det ender opp med! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg