Når tålmodigheten svikter 😜😜

I dag mangler jeg en meget vesentlig ting  her i hjemmet mitt! Jeg har lett febrilsk etter den i hele dag, og jeg finner bare altfor små mengder av det! Jeg leter etter tålmodighet! Og jeg finner som sagt ikke nok! Så her sjangler jeg avgårde , lettere svimmel og sliten, mens jeg leter videre! For jeg er nødt til å finne mere tålmodighet raskt! Det er høstferie, og minstemann vil dessverre ikke noenting av det mamma vil! Slik blir det god stemning av😜😜😜

Jeg får finne på noe lurt snart! Jeg vurderte å bake litt, men slo det fra meg da jeg ikke er så stødig! Så jeg har støvsugd øverste etasje, brettet tøy og ryddet litt! Har fyrt i ovnen da det var litt for kaldt inne! Vi gjør så godt vi kan! Men jeg er fryktelig rastløs og litt irritabel! Så send meg gjerne noen gode tanker med store doser tålmodighet 😃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg