Så stolt og glad !!

Jeg har i dag deltatt på et veldig bra møte. Et møte hvor jeg fikk treffe nye mennesker som genuint brenner for sine saker, og som gjør en innsats for andre! Jeg ble imponert og glad. Og jeg fikk presentere meg selv og min historie. Fortalt om min blogg og om WeLG Foredrag. Og møtet gav meg en unik mulighet. Jeg har fått i oppdrag å skrive et stort leserinnlegg som vil bli publisert til veldig mange mennesker. Jeg har fått en unik mulighet til å nå ut til enormt mange mennesker. Jeg er så utrolig rørt over å få muligheten. Jeg har relativt kort frist, så det spinner rundt i hodet mitt. Jeg er så stolt!! Tenk at lille meg får skrive til så mange! De gir meg en hel side til mitt innlegg. 

Samtidig vet jeg at det kommer til å kreve masse av meg. Jeg kommer til å stå åpent frem med navn og bilde, og min historie. Jeg kommer til å kjenne det godt i magen når det publiseres! Men jeg ønsker å være et ansikt for alle dem som har opplevd lignende ting i livet sitt! Jeg vil vise at der finnes et godt liv etter svært vonde tider! Nå må jeg virkelig gå i meg selv, og finne frem de viktigste punktene som jeg ønsker å formidle til dere alle sammen! Dette er stort for meg! Dette er spennende og skummelt på samme tid! Jeg er faktisk litt satt ut..men uendelig stolt og glad for å få sjansen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg