Hva skal jeg skrive om??

Jeg er i tenkeboksen! Jeg har fått en unik mulighet til å få ut mitt budskap til mange mennesker! Nå må jeg forsøke å velge hvilket tema jeg skal skrive om! Jeg har lite tid, så jeg må tenke relativt raskt! Jeg har mange ting som  jeg brenner for! Jeg har allerede noen ideer, men har foreløpig ikke valgt tema! Samtidig som jeg skal få presentere meg selv, bloggen og WeLG Foredrag , så skal jeg fordype meg i ett valgt tema! 

Dette er så utrolig spennende! Å få lov til å nå ut til så mange, er deilig men litt skummelt! Vanligvis så får jeg plutselig konkrete tanker om ett innlegg, og ordene kommer av seg selv ved dataen! Da går jeg inn i min egen boble, og ordene bare kommer flytende! Jeg håper det skjer i dette tilfellet også! At jeg plutselig kommer i flytsonen, og at budskapet kommer frem i hodet mitt! Jeg vet det høres rart ut, men jeg opplever det veldig ofte! 

Fredagen skal ellers brukes til litt av hvert her hjemme! Litt forberedelser til helgens aktiviteter for store og små! Jeg håper dere alle sammen får en flott fredag !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg