Når kommer folk for nær meg?

Jeg gjør absolutt alt som behøves for at min familie skal ha det så godt som mulig! Og det innebærer at jeg må la etater og fagfolk slippe inn til oss, både for veiledning og hjelp! Jeg har svelget mange kameler fordi jeg ønsker å gjøre alt jeg kan for de som jeg er aller mest glad i! Men av og til blir det for nært! Og jeg må be om luft til å puste fritt! Få lov til å være meg selv! Gi meg selv litt fred og ro til å tenke fritt! 

Det er vanskelig å sette ned foten! For man blir redd for å bli misforstått! Man vil jo ikke skyve dem vekk, men likevel ha visse områder for seg selv! Akkurat i dag sliter jeg med denne problemstillingen, og har måttet svelge en ny kamel! Den satte seg litt fast i halsen! Det vil ta litt tid å fordøye den! Men jeg klarer dette også for familien sin skyld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg