Jippi! 1.utkast er ferdig!!

Så kom plutselig ordene. Plutselig var setningene i hodet mitt, og jeg måtte komme meg til en PC. Fingrene fløy over tastaturet, og leserinnlegget mitt ble plutselig en realitet. Noen ganger blir jeg ganske sjokkert over  hvordan formidlingstrangen har fått tak i meg! Lurer på om en av mine jobber i fremtiden blir forfatter?? Hvem vet? Alt jeg vet er at jeg har en enorm trang til å skrive og formidle mitt budskap! Det er sterkt og setter følelsene mine i sving! Men det er befriende og godt! Å bare la ordene komme av seg selv som perler på en snor! Så nå er 1.utkast ferdig! Jeg har lest korrektur, og har virkelig kjent på magefølelsen min! Jeg er spent, men er godt fornøyd selv. Så får jeg bare vente, og se om de krever noen endringer. Innholdet bestemmer jeg selv. Jeg er så spent! Tenk hvilke muligheter jeg kan få fremover! Jeg er så stolt! Stolt fordi jeg lar mine egenskaper og talent få lov til å blomstre! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg