Glad for at jeg skriver!

Jeg er så glad for at jeg startet med bloggen. Jeg har fått så mye positive tilbakemeldinger. Jeg har fått nye muligheter i livet mitt. Og jeg har funnet en veldig god måte å få kommunisert ut mine tanker og følelser på godt og vondt! Jeg har åpnet opp for kreativitet, og lar ordene få slippe til. Føler jeg har åpnet en stengt dør inni meg, og jeg blir selv veldig overrasket over hvor mye jeg ønsker å skrive! Ordene kommer plutselig i hodet mitt, og jeg må da bare sette meg ned og skrive. Det er helt surrealistisk for meg. For jeg var ikke sånn før. Men livserfaring, trygghet og stabilitet har gjort meg klar for å slippe disse egenskapene frem i lyset. Og jeg kommer ikke til å stenge det av igjen. For jeg trives veldig godt, og har lyst til å videreutvikle bloggen min. Det blir spennende tider fremover, og jeg gleder meg til å få litt hjelp til å få bloggen enda mer kjent! Jeg har hatt en fantastisk start, og nå skal jeg forsøke å gjøre mer utav den.

Min blogg har åpnet nye veier for meg! Jeg har fått startet opp med foredrag, og snart publiseres mitt første leserinnlegg. Det er veldig spennende! Jeg kommer til å være åpen for nye ideer og muligheter. Å skrive kan fort bli en veldig grei jobb for meg! Og så lenge jeg kan jobbe her hjemme, så kan vi få mye til å fungere! Det er utrolig rart å bli kjent med nye sider av seg selv! Og jeg håper inderlig at det kan bli til en jobb jeg kan leve av etterhvert! Jeg gleder meg til fortsettelsen, og håper ar Dere blir med meg på denne spennende reisen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg