Å glede seg over det man kan!

I dag har jeg tenkt veldig masse. Jeg har fundert på hvilke valg jeg skal ta fremover, og hva jeg vil fokusere på i fremtiden min! Jeg har tenkt på hvordan livet mitt har blitt, og hvordan jeg kan få det enda bedre! Jeg har valgt å legge fokuset på hva jeg faktisk kan få til. Jeg orker ikke dvele med de tingene som jeg ikke kan klare lenger, men heller glede meg over hvilke framtidsutsikter jeg kan ha! Jeg kjenner på mange ressurser inni meg som ønsker å bli brukt mer! Jeg er villig til å slippe dem mer og mer frem i lyset! Tenke nye tanker, og tørre stole på egne ferdigheter! For når man må lukke en dør, åpnes der alltid opp nye! Men man må tørre å satse litt! Ha troen på dem man velger å drive på med! Og tålmodig arbeid vil lønne seg etter hvert! Det er jeg helt sikker på!

Jeg går nå flere ganger i uka i møter hvor jeg evaluerer mine kvalifikasjoner og drømmer. Jeg skal stake ut kursen videre i livet mitt, og jeg ser mer og mer spennende ting som jeg kan klare å få til! Mine jobbmuligheter er mange, selv om helsesituasjonen krever tilrettelegging. Men jeg skal klare det! Jeg skal gjøre mitt aller ytterste for å få til dette! Jeg griper muligheter som dukker opp, og lar min egen personlighet få komme mer til sin rett! For jeg har kastet masken min! Jeg jobber med ekte følelser og engasjement! Jeg vil virkelig komme meg fremover, og være en god formidler både skriftlig og muntlig! Dette blir skikkelig spennende fremover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg