Glad for en ny dag❤️❤️

Så var natten over! Det ble lite søvn i natt! Først lå jeg veldig lenge og funderte på livet! Jeg tenkte på fremtiden, på jobben min og hvilke muligheter som ligger foran meg! Det var vanskelig å få sove!  Jeg var så giret! Men til slutt falt jeg i søvn! Det ble litt drømming i natt som ikke var så positivt, men pyttsann jeg er i gang med en ny dag allerede! Høstvinden blåser godt utenfor, og jeg vurderer om jeg skal ta meg en treningstur i høstværet!

Jeg elsker høsten selv om jeg er revmatiker! Men det er viktig å holde seg varm! Å fryse er en revmatikers store frykt! Så det gjelder å kle seg godt! I formiddag skal jeg også på Stedet Aktivitetsenter! Ha en flott tirsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg