Meg, ekornet og rådyret😜😜

For en deilig følelse jeg har i kropp og sjel akkurat nå! Jeg har akkurat kommet hjem etter en solid treningstur i mitt paradis, Furulunden ❤️❤️I dag valgte jeg bort musikk, tok på meg lue og vanter, og gikk avgårde! Jeg fikk en flott naturopplevelse i dag! Jeg hørte faktisk fugler som kvitrer litt, jeg fikk se et nydelig ekorn som klatret opp i treet sitt! Jeg traff på tre nydelige rådyr inne blant trærne! Deilig og frisk høstvind i ansiktet var rett og slett deilig! Jeg kom meg gjennom 6km rask gåtur, og jeg er så glad og fornøyd! Nå blir det varm dusj,og så hjemmebakt brød😍😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg