Helt iorden at ikke alle liker meg!

Ingen av oss går gjennom livet uten at noen misliker oss, eller blir sinte på oss. Slik er vi som mennesker alle sammen! Noen liker vi bedre enn andre. Og jeg vet veldig godt at ikke alle liker meg særlig godt! Det er helt i orden for meg. For jeg har mange som liker meg også! Og jeg velger selv hvilke impulser jeg vil ha rundt meg til enhver tid. Jeg vet i hvert fall at livet mitt har vært såpass innholdsrikt at jeg har lært meg litt av hvert. Og jeg har mest av alt lært at jeg må selv ta ansvar for eget liv, og eget velvære. Og jeg har lært å sette egne grenser for hva som er greit for meg, og ikke! Det gjør meg ikke feilfri, men jeg gjør mitt beste for å skape en god fremtid for meg og min familie!

Når man stikker hodet frem slik som jeg gjør, så må man tåle både ris og ros. Jeg kommer til å godkjenne kommentarer som inneholder begge deler. Men de menneskene som etter min mening har brutt mine grenser, får ikke lov å ytre sine meninger på min blogg. Så det er fånyttes å forsøke flere ganger. Det kommer ikke gjennom, og det lever jeg veldig godt med! Det er like mange meninger i verden som der er mennesker. Sånn er det bare. Og jeg hadde ikke likt å leve i en verden hvor alle var enige til enhver tid. Da ville verden stagnert fullstendig.

Jeg forsøkte altfor hardt å blidgjøre alle andre i mange år. Jeg tok valg som jeg visste andre ville like. Det var ikke så viktig hva jeg egentlig ville gjøre selv, men heller gjøre det som jeg følte var forventet av meg. Det ble tilslutt fullstendig feil og meningsløst! Så derfor ønsker jeg å gjøre mine egne drømmer til virkelighet fremover. Jeg har god støtte fra min kjære mann, og det er viktig for meg i veien videre! Men jeg velger selv hva jeg skal gjøre. Og det er deilig å kjenne på. Jeg bruker min energi på positive mennesker rundt meg! Jeg ønsker å kunne diskutere med mennesker som respekterer meg slik som jeg er. Vi kan godt være helt uenige om en sak, men det er ok så lenge man oppfører seg anstendig og greit mot hverandre likevel! Så jeg svever ikke på noen rosa sky uten motstand i livet dersom noen tror det!

Det er deilig å være så trygg på meg selv at jeg kan riste vekk negative ord og kommentarer. Det kjennes veldig godt! Og så får vi alle sammen bare godta at vi er forskjellige, og at ingen er likt av absolutt alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg