Takknemlig for hver leser!

Å ha egen blogg er utfordrende! Å kunne sette seg ned, og skrive til dere flere ganger daglig, har blitt en vane for meg nå. Og jeg liker det veldig godt. Jeg får ut tanker og følelser, og det er en god måte for meg å kommunisere med dere. Jeg liker å skrive, og føler mange ganger det er enklere å få frem poenget. Mange ganger kommer ordene av seg selv, og det er en deilig følelse. Å kunne sette i gang slike prosesser er nytt og spennende. Bloggen kommer til å fortsette og vokse fremover, det er i hvert fall mitt store håp! Dere er så snille, og deler ofte mine innlegg videre! Det setter jeg stor pris på! Jeg er takknemlig for hver og en av dere! Det hadde ikke vært så kjekt å skrive noe som ingen orket å lese.

Jeg tilbringer veldig masse tid hjemme. Og da er det kjekt å kunne ha bloggen. Sette seg ned i en god og varm stue, fyr i ovnen og god stemning i hjemmet. Og sette seg ned og bare skrive! La ordene bare komme ned på tastaturet. jeg hadde aldri trodd at dette skulle bli så spennende, og viktig for meg. Og bloggen åpner nye dører for meg! Jeg blir kjent med masse spennende mennesker. Jeg får unike muligheter, og jeg har tro på en spennende fremtid! Å blogge er en kommunikasjonsmåte som er kommet for å bli! Internett er den viktigste kilden til informasjon og meningsytring fremover! Men det krever ett stort ansvar å ha en egen stemme her! Jeg må tenke meg nøye om, og publiserer jeg ett innlegg så må jeg stå for det!

Selvfølgelig møter jeg jo også på negative holdninger til meg og min blogg. Det er helt i orden, for alle kan ikke like meg! Slik er verden. Jeg er likevel veldig glad og takknemlig for at jeg har vært spart for de verste nett trollene til nå. Men jeg er en voksen dame, og har stått i stormer før. Så det går bra med meg selv om jeg får besøk av disse trollene i blant! For jeg vet hva jeg står for, og jeg er sterk nok til å riste de av meg igjen! Men jeg er et menneske med følelser, så det hender jeg blir trist. Jeg er likevel så glad for å ha bloggen min. For dere gir meg masse støtte og oppmuntring. Dere er med på reisen min fremover! Det blir spennende. og det vil bli oppturer og nedturer underveis! Tusen takk for at dere velger å følge meg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg