En verden full av muligheter!

Det er virkelig spennende tider for meg nå! Jeg forsøker å få fortgang på firma og blogg, og er på spennende møter angående fremtiden. Jeg får komme i kontakt med spennende mennesker, og ser virkelig at mulighetene er tilstede. Men jeg må nok bitte grann ut av komfortsonen min etter hvert! Jeg ønsker å ha dette som min jobb, og da må jeg tjene penger! Og da må jeg nok bruke både meg og min blogg for å få inn noe å leve av etter hvert. Men det må ikke gå utover innholdet på min blogg! Så det er en spennende prosess på gang her i mitt hode! Jeg må virkelig tenke markedsføring og salg innimellom alt det jeg ønsker å formidle. Det får bli en god balanse mellom det, for jeg ønsker mitt eget preg på bloggen min.

Men vi må alle ha noe å leve av. Jeg har ikke verken forhåpning eller ønske om å bli en søkkrik blogger. Men jeg ønsker å kunne leve av foredrag og blogg. Og da må jeg gjøre det som behøves for å komme ordentlig i gang. Jeg gleder meg over å ta i bruk kunnskaper fra min karriere i forhold til salg. Men det er rart å skulle “selge” inn seg selv. Man vet virkelig ikke hva livet kommer til å inneholde, og jeg hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle våge å satse på noe slikt! Men det er nå jeg har muligheten til å komme videre i prosessen med blogg og foredrag, og den sjansen kommer jeg til å ta!

Skattelistene ble jo levert ut i natt, og jeg kjenner flere som synes det er årets høydepunkt! Jeg synes faktisk ikke det er så spennende lesing. Folk får tjene det de vil for meg. Jeg bryr meg mye mer om hvordan folke er som menneske, og ikke hva som står oppført i skattelistene. Jeg har ikke hatt noen god inntekt på mange år, så det er ikke noe hemmelig rikdom bak mitt navn. Men jeg håper jo selvfølgelig at jeg kan få det bedre økonomisk etter hvert. Det ønsker vi alle sammen! Fremtiden får vise om det går riktig vei for meg personlig. Det skal i hvert fall bli noen spennende tider fremover, og jeg skal gjøre så godt jeg kan for å lykkes! Så nå bretter jeg opp ermene, og starter med friskt mot på veien videre! Håper dere følger med videre!

2 kommentarer
    1. Thea: Enig i at det kan bli utfordrende! Men helsen min tilsier ikke 100 % jobb uansett så det blir i kombinasjon med en viss grad av uføre. Vi får se! Jeg forsøker i hvert fall å følge drømmen så godt som mulig! Ønsker deg en flott helg, og takk for gode råd!

    2. Trur det blir vanskelig og leve av blogg og foredrag det er en yrkes vei som har mikroskopiske muligheter!! Hadde jeg vært deg hadde jeg satse på og komme meg på skolebenken og prøvd lærer eller noe slikt! Bare ett vennskapelig råd på fredagen:-) ha ellers en fantastisk taco fredag:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg