Kjære Therese Johaug!

Du kjenner meg ikke, men jeg føler at jeg kjenner deg litt. Akkurat sånn som de fleste i Norge. For du har gitt oss så enormt mange gode stunder! Du har vært deg selv, og gitt jernet for Norge! Du har gjort oss stolt mange ganger! Og du skal vite at jeg er stolt over deg nå også! Og jeg lurer veldig på hvordan det går med deg! Jeg håper så inderlig at det etter forholdene går fint med deg, og at du klarer å ta imot all den varme og støtte som vi ønsker å gi deg! For det norske folk er fortsatt stolt over deg, og glad i deg! Jeg tror ikke at du doper deg, Therese! Men jeg ser at det har skjedd en forferdelig feil. En feil som gir så enormt store konsekvenser for deg! Og når legen rolig og korrekt trakk seg, så gjorde han det eneste riktige!

Det er menneskelig å feile! Men dessverre godter konkurrentene dine seg til en viss grad akkurat nå! Og det må vi dessverre bare godta! For slik er verden! Men jeg ville bare si til deg at vi bryr oss om deg! Og jeg tror de aller fleste tror på deg! Du skal ha skryt for å velge åpenhet! Du skal ha ros for at du satt på pressekonferansen, og gav oss din forklaring! Du stilte akkurat slik som du følte deg! Såret, knust og sint! Vi fikk igjen se den ekte Therese, også når du hadde det som verst i livet ditt! Det gjør inntrykk på oss! Jeg felte noen tårer sammen med deg! For det var så vondt å se hvordan det stod til med deg!

Heldigvis så har jeg tro på at det vil bra med saken din! Og jeg tror du kommer knallhardt tilbake i skisporet etter dette! For du er hel ved! Jeg skal i hvert fall heie ekstra på deg! Og jeg skal frem snakke deg! For du er ekte og ærlig! Du valgte å stole på et menneske som hadde mer kompetanse enn deg! Det er helt forståelig! Vi skal heie deg tilbake på rett spor igjen! Vi er en solid heiagjeng! Og vi støtter deg i medgang og motgang!

Stor klem til deg fra meg!

5 kommentarer
    1. Vanskelig å tro at Johaug ikke var ærlig på pressekonferansen. Støtter Therese jeg også. Kanskje burde hun lest på det hun brukte, men man bør også kunne stole på sin lege. Håper det finnes en ” annen” vei ut av dette. Det er så tragisk!

    2. Mange ting brukes for og skjule bruk av Harder stoffer!! Det er en vanlig ting plant personer som bruker dette for og bli flinke i sporten sin!! Sier ikke at det er det som er skjedd her, men det er ikke umulig!! Og husk det er johaug som til syvende og sist har alt ansvar!!!!! Ikke legen!!

    3. Dopet til Johaug virker bare lokalt på huden i leppa. Testosteron hjelper å reparere skadde celler. Mengden testosteron her er for lav til å virke på resten av kroppen. Slik har legen vurdert preparatet som ikke av betydning for annet enn selve leppa. At det ikke virker inn på skiløpingen annet enn at hun blir kvitt solbrentheten og kan være ute i solen igjen.
      mvh Anne
      acsalvorligetulleside.blogg.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg