Deilig når alt er over….

Så var en svært vellykket feiring unnagjort for denne gang! Huset er ryddet, og alt er tilbake til normalen igjen! Det er kjekt med festligheter, men likevel veldig deilig når alt er over! Nå var det veldig deilig å komme seg i koseklær og på sofaen! Jeg blir alltid ganske stresset på slike dager , men det gikk veldig fint i dag! Så nå er foreldre og barn fornøyde med vel gjennomført! Søndag kveld er deilig, selv om det snart er ny uke igjen! Helgen har vært veldig fin, så da er humøret bra på oss alle sammen! Nå håper jeg alle gjestene kommer seg velberget hjem til Egersund! Veldig takknemlig for at de tar turen hit når barna fyller år!

Det skal bli godt med noen rolige timer her hjemme i kveld! Jeg håper at dere alle sammen får en rolig og fin søndagskveld! Nå tar jeg bloggfri resten av kvelden, så gleder jeg meg til en ny og spennende uke!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg