Så klar for ny uke!

Deilig å komme seg opp mandag morgen, og faktisk ha energi og pågangsmot til en ny og travel uke! Jeg har planer klare, og det blir en blanding av trening, oppfølging av familien, jobbing med blogg og markedsføring , viktige møter som i tillegg er triggende på vonde minner! Men jeg skal ta en dag om gangen, og gjøre så godt jeg bare kan! Jeg føler meg arbeidslysten i dag, så det blir nok litt av hvert i dag!

Jeg har sendt prinsene til skolen, og jeg har første avtale kl 08.30 i dag! Så nå er jeg allerede i bilen, og hadde noen ledige minutter til Dere akkurat nå! Jeg håper at Dere får en herlig mandag, og at arbeidslysten er på topp! Dagene går fort , det blir snart helg igjen 😜😜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg